Waarvoor we gaan? U, natuurlijk!

Verwachtingen overtreffen

Kent u dat gevoel, dat u zo blij verrast wordt door een organisatie dat u dit direct aan anderen vertelt? Veel ondernemingen willen deze beleving aan hun klanten geven, maar slagen daar niet helemaal in. Het is vaak lastig om een voorbeeld te noemen van een organisatie die uw verwachtingen heeft overtroffen. Makkelijker is het om momenten te noemen waarop u juist niet optimaal werd geholpen.

Duurzaam verschil

Hoe onze klanten ons beleven, zit in het hart van onze strategie. We worden al goed beoordeeld met een gemiddelde score van 7.6. Maar onze ambitie is om te groeien naar een 8+. Onze klanten en kandidaten meer dan tevreden maken is hoe we duurzaam het verschil kunnen en willen maken.

Met de juiste focus

Om te weten wat we precies moeten doen om naar die 8+ te groeien, maken we gebruik van een wetenschappelijke methode. Deze methode vertelt ons exact wat u belangrijk vindt in uw relatie met ons. Zo kunnen we beter focussen op die punten die er werkelijk voor u toe doen. Daarom sturen we regelmatig korte enquêtes naar onze klanten en kandidaten, zodat ze ons op die essentiële punten kunnen beoordelen.

De weg die u aflegt

Dit doen we vanuit de zogenaamde ‘customer journey’: hoe ervaart u als klant en kandidaat onze hele dienstverlening? U heeft zich ingeschreven en voorstellen ontvangen, u heeft net een nieuwe job of kandidaat gevonden, u bent een tijdje aan het werk; de kandidaat werkt al een tijdje voor u of de (tijdelijke) opdracht stopt. Zodra u een van deze stappen in de afgelopen twee weken heeft doorlopen, ontvangt u van ons een korte enquête over deze stap.

1 keer per maand

Uiteraard willen we u niet onnodig vaak bevragen, dus u kunt maximaal 1 keer per maand een korte vragenlijst van ons krijgen. Hoeveel stappen u ook met ons doorloopt. En mocht u in de toekomst geen enquêtes meer willen ontvangen, kunt u zich via de uitnodiging van het korte onderzoek direct uitschrijven.

U helpt ons enorm vooruit met deze korte enquêtes. Hierdoor weten wij of we op de goede weg zitten om uw verwachtingen te overtreffen.

Vragen?

Neemt u dan gerust contact op met Caroline de Roose, onze Director Customer Experience, of stuur een mail naar survey@tempo-team.be.