jobaanbiedingen vergelijken

Bilzen/Lanaken - In het najaar opent Albert Heijn twee nieuwe winkels in Lanaken en Bilzen. Beide vestigingen worden uitgebaat door franchisenemer Peeters-Govers die al verscheidene Albert Heijn supermarkten in België uitbaat. Het ​ is voor het eerst dat het familiebedrijf winkels opent in Limburg. De komst van de twee supermarkten ​ zorgt voor 100 extra jobs in de regio, zo’n vijftigtal per locatie. Voor de rekrutering van nieuwe medewerkers wordt er beroep gedaan op HR-dienstverlener Tempo-Team.

Met de opening van deze twee nieuwe winkels blijft Peeters-Govers fors investeren in het merk Albert Heijn. Jaarlijkse nieuwe vestigingen over het hele land zorgen voor een flinke groei van de supermarktketen, wat meteen ook heel wat nieuwe jobs met zich meebrengt. De winkel in Lanaken komt op Steenweg 162 in de deelgemeente Rekem en de tweede winkel is gevestigd in Eikaart 1, Bilzen.

quote icon

Momenteel wordt de eerste fase van deze grootschalige rekruteringscampagne opgestart en zijn we op zoek naar enthousiaste teamleiders en gepassioneerde kartrekkers voor onze versafdelingen. Deze verantwoordelijke functies maken een kwart van alle openstaande vacatures uit. Tegen het einde van de zomer volgen dan de functies van kassamedewerker, aanvuller en jobstudenten.

Gerd Horsten
HR-directeur bij Groep Peeters-Govers

Ook voor kandidaten zonder ervaring

Albert Heijn en Tempo-Team mikken niet alleen op kandidaten met ervaring, maar ook op mensen met een passie voor de retailsector en voeding en werknemers die zin hebben in een carrièreswitch. Peeters-Govers voorziet daarom ook een opleidingstraject on-the-job. De duur van die opleiding hangt af van de functie.

quote icon

Dankzij het voorziene opleidingstraject mikken we ook op mensen die zich willen omscholen en zo een boeiende job in de retail kunnen uitvoeren. In de zomer plannen we verschillende sollicitatiemomenten in maar geïnteresseerden kunnen ook een gratis sms sturen met AH naar 8989. Vervolgens nemen wij contact met hen op. Zo houden we solliciteren zo laagdrempelig mogelijk. We zijn blij dat we op deze manier kunnen meewerken aan de verdere uitbouw van Albert Heijn en Peeters-Govers in ons land.

Leona De Bie
Business Manager bij Tempo-Team

Ook vacatures in andere vestigingen

Naast de openstaande vacatures voor de winkels in Bilzen en Lanaken heeft Peeters-Govers nog tientallen vacatures in andere vestigingen. Ook de winkels van Wemmel, Zaventem, Ternat, Sint-Pieters-Leeuw, Westmeerbeek, Antwerpen, Berchem, Deurne, Mechelen, Wijnegem, Gierle, Oud-Turnhout en Turnhout zijn op zoek naar nieuwe collega’s voor verschillende functies. Meer weten over werken bij Albert Heijn en de nieuwe winkels in Limburg?