Expert in volledige receptiediensten en admin outsourcen

Met Exselsia biedt Tempo-Team u op dit vlak een erg complete service.
Wij garanderen u een zekere en stabiele oplossing, waarbij de bezettingsgraad voor 100 % verzekerd blijft. De tariefformules zijn soepel en transparant en afrekening gebeurt via één maandelijkse factuur. Tenslotte verloopt alle communicatie via één contactpersoon, de Business Development Partner die u van bij de start van de opdracht begeleidt.

Strikt geselecteerd

In nauw overleg met u analyseert Exselsia uw werkomgeving en bedrijfscultuur en brengt het de taken en procedures van uw onthaal en administratie in kaart. Met als resultaat:

     functie- en profielomschrijving
     voor beste matching

     werving en selectie
     met bijzondere aandacht voor de servicegerichtheid en het voorkomen van de kandidaten

     persoonlijke kennismaking
     en voorstelling van het onthaalteam

     opleiding
     en coaching

     feedback
     en kwaliteitscontrole

Breed aanbod

Exselsia staat voor total front desk management. Een sterke planning en een performant back-up systeem garanderen continuïteit aan uw onthaal – voor receptie en telefonie. Een zekere en stabiele oplossing, waarbij de administratie beperkt blijft dankzij de transparante samenwerking: één contactpersoon staat daarbij in voor alle communicatie.

Knowhow

Bij Exselsia maken we werk van uw onthaal. Exselsia voorziet niet alleen in full-service receptie en telefonie, maar werkt ook graag samen met u aan de optimalisatie van uw onthaal. Auditing en coaching staan daarbij centraal – en zorgen ervoor dat uw onthaal altijd een sterke, professionele eerste indruk maakt.

Auditing: van analyse tot resultaat

1. Audit
onze experts lichten de werking van uw onthaal door bij opstart en optimaliseren deze continu. Met behulp van specifieke tools scannen zij:

  • medewerkers
  • tools & resources
  • look & feel van uw onthaal

2. Reporting
duidelijke en objectieve conclusies, gekoppeld aan de resultaten van de audit, geven een helder overzicht van de verbeterpunten én een concreet plan van aanpak
 

3. Implementatie
het plan van aanpak in de praktijk gebracht

  • richtlijnen voor alle taken en processen
  • doelgerichte opleiding en/of coaching
  • kwaliteitscontroles