- fonction
- Agent de centre de contact (m/f)
- type de job
- temps plein
- type contrat
- jobs fixes après intérim
- secteur
- ICT
- référence
- DUOTT-1159107
Het bedrijf is een leuk bedrijf dat consumenten helpt om te besparen op hun energie- en telecomfactuur.
Onze moderne en aangename kantoren liggen in hartje Luik, vlak bij Médiacité en het station Luik-Guillemins.
Wat houdt je functie in?
- Algemeen: Nederlandstalige klanten die actief zijn op Energie-vergelijker.be contacteren en adviseren in het vergelijken van energietarieven en het veranderen van energieleveranciers.
- Verantwoordelijkheden: inkomende calls opnemen, klanten opbellen, ons online discussiesysteem (chat) beheren, dvies over de producten en diensten geven, de databank & de contracten van onze leden behandelen en beheren;
- Doelen: zoveel mogelijk klanten tevreden stellen, hen te helpen bij het veranderen van een leverancier die meer aansluit bij hun verbruik en wensen;
- Evolutie: een tijdje presteren in deze functie kan een springplank zijn naar interne ontwikkelingskansen, vooral in de rollen van teamleider of projectmanager.
- Ervaring: enkele jaren professionele ervaring in een callcenter of in een commerciële baan;
- Opleiding: minimum een diploma 3 e graad secundair onderwijs;
- Competenties: commercieel en communicatief sterk, assertiviteit, basiskennis van computergebruik;
- Talen: je moedertaal is Nederlands (C1), je hebt een goede kennis van het Frans (B1) en kennis van het Engels
is een troef;
- Persoonlijkheid: sociaal, vriendelijk, proactief, verantwoordelijk en veelzijdig.
Salaris: CP 200 / categorie 1 / C + maaltijdcheques van 8 euro per dag
Uren: 39/38 onbetaald
7.48 uur per dag van maandag tot en met vrijdag tussen 9.00 en 18.00 uur.
Geen werk op feestdagen
1 dag telewerken per week mogelijk
You can swipe left or right to navigate through the jobs! PRO TIP!
You can use your arrow keys ( and ) to navigate through the jobs!