Medewerker douane & accijnzen
zonhoven
publié le 27-7-2021
fonction
Employé logistique (m/f)
type de job
temps plein
type contrat
jobs fixes après intérim
secteur
industrie alimentaire et produits de luxe
référence
DUOTT-1113819
Postule maintenant
Description de l'entreprise

Ben jij vertrouwd met de douanewetgeving, heb jij reeds kennis van PLDA, ben je vlot in talen zoals Nederlands en Engels en heb je een bachelordiploma in een relevante logistieke richting? Dan zijn wij gegarandeerd op zoek naar jou!

Voor onze klant te Zonhoven die actief is in de voedingssector zijn wij op zoek naar een logistiek bediende binnen de douane en accijnzen.

Description de la fonction

Hoe kan jouw werkdag eruit zien?

Als medewerker van douane en accijnzen ben je verantwoordelijk voor het vervullen van alle documenten inzake douane en dit over de verschillende sites van het bedrijf. Rapportages voer je uit aan de Admin & Finance Project Manager.

Een greep uit jouw takenpakket:
- Je staat garant voor een vlotte en correcte dossierbehandeling.
- Je bent adviseur betreffende import/export en correcte goederencodes.
- Je past telkens de preferentiële oorsprongsregels toe.
- Je voert regelmatig interne audits uit.
- Je volgt nauwgezet de wetgeving op en houdt de bestaande procedures up to date.
- Je houdt in de gaten dat de logistieke processen voldoen aan interne en externe regels.
- Je helpt mee met de opmaak, opvolging en afhandeling van diverse douanedocumenten.
- Je zorgt voor het tijdig aanvragen van nieuwe vergunningen.

Tes atouts

Wat heb jij voor ons in petto?
- Jij hebt een bachelor diploma in een relevante richting (bijvoorbeeld logistiek management).
- Jij hebt reeds enkele jaren ervaring in een gelijkaardige functie.
- Jij kent de douanewetgeving en weet deze correct toe te passen.
- Jij hebt een vlotte kennis van het Nederlands en het Engels.
- Jij werkt goed met het MS Office pakket.
- Jij hebt een grondige kennis van PLDA.
- Jij bent zeer nauwkeurig, punctueel en hebt oog voor detail.
- Jij werkt proactief en bent een echt initiatiefnemer.
- Jij stelt je flexibel op en denkt bovendien oplossingsgericht na.

Bonuspunten?
- Kennis van WINSAD/Stream Software, Navision, NCTS, EMCS en accijnzen.

Qu'offrons-nous?


Wij bieden jou:
- Na een geslaagde interimperiode kans op een vast contract van onbepaalde duur.
- Een aantrekkelijk loon op basis van je achtergrond en/of ervaring.
- Deel uitmaken van een internationale speler waar ondernemerschap en zelfontplooiing worden gestimuleerd

Heb je de smaak helemaal te pakken en zie je je echt passen binnen het team? Solliciteer dan snel online of stuur een motivatiemail naar office.limburg@tempo-team.be.




Postule maintenant
informations de contact
Mirte & Isabelle
office.limburg@tempo-team.be 011/26.05.86
011/26.05.86

informations de l'agence
Hasselt
Martelarenlaan 7
3500 HASSELT
003211260586
003211260586
emplois récemment vus