Coordinator Onderhoud Gebouwen
mechelen
publié le 9-11-2020
fonction
Directeur logistique (m/f)
type de job
temps plein
type contrat
jobs fixes après intérim
secteur
Secteur public et enseignement
référence
DUOTT-1089324
Postule maintenant
Description de l'entreprise

Met meer dan 1 300 vaste werknemers en ruim 13 000 vrijwilligers onderneemt onze onderneming elke dag opnieuw acties om de meest kwetsbare mensen te helpen. Dit doen zij vanuit verschillende gebouwen, kantoren en lokalen in Vlaanderen. In totaal beheren wij een 400-tal gebouwen, waarvan ongeveer 30 door de hoofdzetel en de rest door de plaatselijke afdelingen.

Heb jij zin om je steentje bij te dragen aan het verzekeren van een goede uitvalsbasis voor de activiteiten? Ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging die veel afwisseling en vrijheid biedt? Dan word jij misschien onze nieuwe Coördinator Facility!

Description de la fonction

Wat wordt je takenpakket?

- Als coördinator binnen onze afdeling Facility plan je werkzaamheden (voorbereiding, organisatie en opvolging) voor het beheer en onderhoud van een deel van onze gebouwen. Dit zijn zowel renovatie- en optimalisatiewerkzaamheden, als onderhouds- en herstellingsopdrachten.
- Aanvragen komen digitaal binnen via een tool die je toelaat om alle werken zowel administratief als technisch op te volgen.
- Financieel en contractueel word je bijgestaan door de aankoopdienst.
- Je overlegt opbouwend met collega¿s, aannemers en uitvoerders over de uit te voeren werkzaamheden en hebt nauw contact met de interne klant.
Je gaat ter plaatse om de nodige informatie te verzamelen voor het opstellen van een lastenboek, stuurt prijsvragen uit en vergelijkt nadien ook de ontvangen offertes.
- Op basis van jouw praktische en technische kennis en ervaring bepaal je een logische volgorde naar belangrijkheid van aanvragen en zorg je voor een tijdige uitvoering ervan.
- Je ziet erop toe dat deze werkzaamheden met respect voor de veiligheid, kwaliteit, kostprijs, termijn en correcte relaties met de (interne) opdrachtgever en de aannemers/leveranciers uitgevoerd worden.
- Tijdens de werkzaamheden volg je de aannemers (die instaan voor de effectieve uitvoering van de werken) en leveranciers nauw op.
- Vanuit je drive om problemen snel en efficiënt op te lossen, steek je uitzonderlijk zelf de handen uit de mouwen (bv. voor kleine reparaties).

Tes atouts

Wie ben jij?

- Je bent een problem solver met een hands-on mentaliteit. Hierbij leg je de nodige flexibiliteit qua agenda en werkplek aan de dag.
- Je bezit een technisch diploma op bachelorniveau (of gelijkwaardig door ervaring) in bouw, elektromechanica, elektriciteit, ¿ en hebt een eerste relevante ervaring in een technische omgeving opgedaan. Hierbij heb je reeds relevante kennis van wettelijke vereisten, veiligheidsvoorschriften, ervaring in het technisch onderhouden van een gebouw, ¿ opgebouwd.
- Je stelt nuchtere en haalbare oplossingen voor vanuit een brede praktische, technische kennis en ervaring.
- Je bewaart bij de opvolging van de werkzaamheden een goed evenwicht tussen kostprijs, timing en kwaliteit.
- Als je reeds projecten van A tot Z hebt opgevolgd, is dit een plus.
- Je overlegt en onderhandelt vanuit een brede technische kennis.
- Je hebt impact dankzij je vriendelijke doch voldoende assertieve samenwerkingsstijl.
- Je kan vlot in Word en Excel werken en wil ook de administratieve opvolging op jou nemen.
- Je beschikt over een rijbewijs B en een wagen. Je werkt voornamelijk vanuit Mechelen met ongeveer 1x / week een verplaatsing naar Gent. Tegelijk ben je bereid je regelmatig te verplaatsen naar de verschillende locaties in Vlaanderen, indien nodig.

Qu'offrons-nous?


Wat bieden wij jou aan?
- Een voltijdse opdracht, contract onbepaalde duur (38u).
- Je komt terecht in een klein, gedreven team met als uitvalsbasis onze hoofdzetel in Mechelen.
- Een afwisselende job met veel vrijheid om zelf beslissingen te nemen.
- Een `can do¿ omgeving waarin je de ruimte krijgt om initiatief te nemen en te leren.

Postule maintenant
informations de contact
mechelen.office@tempo-team.be
leuven.office@tempo-team.be 015/29.33.20
015/29.33.20

informations de l'agence
Leuven
Monseigneur Ladeuzeplein 6
3000 LEUVEN
003216270410
003216270410
emplois récemment vus