Minder administratie? Laat jouw interim payroll over aan ons!  👩🏼‍💼

Is de administratieve opvolging van je medewerkers er te veel aan? Of heb je gewoon geen tijd voor de volledige planning van de uitzendkrachten die je zelf vond? Geen nood: Tempo-Team doet meer dan de selectie en rekrutering van uitzendkrachten. Je vindt in ons ook dé partner om jouw administratieve opvolging in goede banen te leiden.

Samen pakken we jouw personeelszaken nog efficiënter aan. Jouw HR-dienst krijgt zo meer ademruimte om andere dingen te doen. Je kiest bovendien zelf hoever onze payroll-service gaat. Efficiënt, handig en tijdbesparend.

Bij Tempo-Team geniet je van volgende payroll-services: 

  • Gerekruteerde tijdelijke werknemers inschrijven en administratie opnemen.
  • Volledige administratie regelen, loonberekening, uitbetaling, sociale zekerheidsbijdragen, loonstaten, belastingfiches…
  • Tewerkstelling aanpassen bij een veranderde planning.

Kortom: je geniet van de flexibiliteit van een uitzendcontract, zonder de administratieve rompslomp erbij te nemen. Zo kan jij volop focussen op je core business.

Komaf maken met de administratieve rompslomp rond uitzendarbeid? Laat het ons vandaag nog weten, zo heb je morgen alvast een zorg minder.

Meer informatie over (interim) payrolling?

Neem snel contact op met het dichtstbijzijnde Tempo-Team kantoor!

Een kantoor in je buurt