collega's_check

Turnhout, 2 november 2023 - Cartamundi Group, één van de wereldwijde leiders op het vlak van speelkaarten en bordspellen, gaat in samenwerking met HR-dienstverlener Tempo-Team op zoek naar 20 nieuwe technische medewerkers voor vaste indienstname op zijn site in Turnhout. Het organiseert daarvoor een heus job event vol kaartspelmagie op donderdagavond 9 november.

Cartamundi is een internationaal maakbedrijf met Belgische roots en is vandaag uitgegroeid tot één van de grootste speelkaarten- en bordspellenfabrikant ter wereld. De fabriek in Belgiërealiseerde de afgelopen jaren een solide trajecten stelt in Turnhout 475 medewerkers tewerk.

Gefaseerde aanwervingen

In mei vorig jaar kondigde het bedrijf al aan om in verschillende fases aan te werven om iedereen een gedegen onboarding en opleiding te kunnen geven. Om de volgende 20 nieuwe medewerkers te vinden, organiseert Cartamundi samen met Tempo-Team een jobcafé. Speciaal daarvoor werd er een leuk kaartspel bedacht waarbij de sollicitanten letterlijk hun troeven op tafel moeten leggen.

quote icon

De aanwervingen komen er enerzijds om de groei van de bestaande en nieuwe activiteiten op te vangen en anderzijds om te anticiperen op een gevoelige uitbreiding van onze productieruimte om tegemoet te komen aan de stijgende vraag naar verzamel- en ruilkaarten. Daarom zijn we op zoek naar enthousiaste mensen die samen met ons deze groei willen realiseren.

Thomas Van Wassenhove
VP Collectibles & Trading Card Games Europe bij Cartamundi

Het betreft operators voor het bedienen van de snij-en verpakkingsmachines in de kaartenmakerij, polyvalente lijnoperators voor de nieuwe geïntegreerde productielijnen, onderhoudstechniekers voor het oplossen van storingen en onderhoud van de machines en offset drukkers. Technische scholing is niet vereist. Mensen met een goed technisch inzicht, de juiste mentaliteit en de wil om bij te leren zijn van harte welkom om deel te nemen aan het evenement en te solliciteren.

Onmiddellijk Cartamundi-contract en uniek drieploegenstelsel

quote icon

Ook kandidaten zonder ervaring mogen zich kandidaat stellen, voor hen wordt er een technische opleiding op maat voorzien, een training-on-the-job. Als dat goed verloopt, krijgt men onmiddellijk een contract bij Cartamundi. In het unieke 3-ploegensysteem werk je bovendien in de nachtploeg vier nachten in plaats van vijf waardoor je weekend verlengd wordt.

Leona De Bie
Business Manager Kempen bij Tempo-Team