Tom Van de Vreken (De Lijn) wordt woordvoerder van Tempo-Team.

Tom Van de Vreken gaat op 16 september aan de slag op de communicatiedienst van hr-dienstverlener Randstad group. Daar wordt hij Senior PR Advisor van de groep en woordvoerder van Tempo-Team. Hij heeft bijna twintig jaar communicatie-ervaring als woordvoerder en socialmediamanager van vervoermaatschappij De Lijn.

Tom Van de Vreken

“Onze verplaatsing en onze job zijn twee thema’s waarmee we dagelijks heel wat uren in de weer zijn. Na bijna 20 jaar communiceren over mobiliteit zet ik met veel goesting mee mijn schouders onder de communicatie van Randstad. De campagne 'Suzanne van Interlabor’ is allang uit de ether, maar heeft me de communicatie van Randstad doen volgen. Ik kijk ernaar uit om mee de verhalen over de Suzannes van nu te gaan vertellen."

Jan Denys, Director External Communication and Public Affairs Randstad group

"De arbeidsmarkt is in volle evolutie, er is heel wat te zeggen over de uitdagingen die ons te wachten staan en welke rol Randstad group daarin zal spelen. Ook de manieren van communiceren veranderen. Tom is een mooie versterking voor het communicatiewerk dat op de plank ligt."

Curriculum vitae
Tom Van de Vreken (° 1973) behaalde diploma’s Bedrijfscommunicatie aan Vlekho en Hogeschool Provincie Antwerpen. Bijna 20 jaar voerde hij het woord voor De Lijn. In 2012 lanceerde hij de vervoermaatschappij als eerste overheidsbedrijf op sociale media. Daarnaast maakt hij aan Thomas More (Mechelen) en Ehsal (Brussel) communicatiestudenten wegwijs in de omgang met de pers. Hij organiseert ook jaarlijks ‘de Nacht van de Woordvoerder’ (een netwerkevenement voor woordvoerders) en is bestuurder van communicatievereniging C Square.