Als medewerker in deze functie zorg je voor een soepele opstart van nieuwe klanten. Je fungeert als interne coördinator tussen verschillende afdelingen, waaronder sales, legal, IT, treasury en administratie, om ervoor te zorgen dat alles vlot verloopt. Dit omvat onder andere het organiseren en leiden van opstartvergaderingen, het verlenen van administratieve ondersteuning aan Relationship Managers en het beheren van klantgegevens in de databases. Bovendien krijg je de kans om diepgaande kennis op te bouwen over de operationele IT-systemen.
...
Interesse? Contacteer ons dan snel via office.limburg@tempo-team.be OF 089-460840
Voir plus
Als medewerker in deze functie zorg je voor een soepele opstart van nieuwe klanten. Je fungeert als interne coördinator tussen verschillende afdelingen, waaronder sales, legal, IT, treasury en administratie, om ervoor te zorgen dat alles vlot verloopt. Dit omvat onder andere het organiseren en leiden van opstartvergaderingen, het verlenen van administratieve ondersteuning aan Relationship Managers en het beheren van klantgegevens in de databases. Bovendien krijg je de kans om diepgaande kennis op te bouwen over de operationele IT-systemen.
Interesse? Contacteer ons dan snel via office.limburg@tempo-team.be OF 089-460840