Voor de versterking van het team Administratie in ons kantoor te Brussel zoeken wij Customer Service Representative :
In de functie van Customer Service Representative ben je het eerste aanspreekpunt voor een aantal grote klanten en verantwoordelijk voor de opvolging van hun dossiers :
...
Je houdt het administratief klantendossier op continue basis up-to-date (personeelslijsten, contactgegevens, risico¿s, ¿);
Als hoofdcontactpersoon van je klant beantwoord je al de vragen mbt onze dienstverlening (facturatie, opleidingen, ¿);
Je coördineert de planning van de verschillende activiteiten bij de klant (geneeskundige onderzoeken, bedrijfsbezoeken) en waakt erover dat het afgesproken actieplan/jaar wordt gerealiseerd;
Je participeert in het proces van opstart van nieuwe klanten (oa deelname aan opstartmeeting bij klant, registratie van gemaakte afspraken, ¿);
Je zorgt proactief voor de nodige rapportering en doorstroom van informatie naar je klant;
Je bezoekt op regelmatige tijdstippen jouw klanten in het kader van de opvolging en de optimalisatie van de dienstverlening.
Voir plus
Voor de versterking van het team Administratie in ons kantoor te Brussel zoeken wij Customer Service Representative :
In de functie van Customer Service Representative ben je het eerste aanspreekpunt voor een aantal grote klanten en verantwoordelijk voor de opvolging van hun dossiers :
Je houdt het administratief klantendossier op continue basis up-to-date (personeelslijsten, contactgegevens, risico¿s, ¿);
Als hoofdcontactpersoon van je klant beantwoord je al de vragen mbt onze dienstverlening (facturatie, opleidingen, ¿);
Je coördineert de planning van de verschillende activiteiten bij de klant (geneeskundige onderzoeken, bedrijfsbezoeken) en waakt erover dat het afgesproken actieplan/jaar wordt gerealiseerd;
Je participeert in het proces van opstart van nieuwe klanten (oa deelname aan opstartmeeting bij klant, registratie van gemaakte afspraken, ¿);
Je zorgt proactief voor de nodige rapportering en doorstroom van informatie naar je klant;
Je bezoekt op regelmatige tijdstippen jouw klanten in het kader van de opvolging en de optimalisatie van de dienstverlening.