Zoek jij een job in een ambitieus en groeiend bedrijf? Als Customer Consultant beheer je het volledige salesproces, van het orderverwerkingsproces tot de facturatie. Je staat in direct contact met onze prospects en klanten (via telefoon en e-mail) en tracht hen te overtuigen van een aankoop. Daarnaast adviseer je ook onze Accountmanagers.
...
Je gaat proactief (potentiële) klanten contacteren en adviseren met het oog op het verkopen van specifieke producten. Ook het begeleiden van offerte-aanvragen: in kaart brengen van de specifieke behoeften van een klant, aanbevelen van het juiste product voor elke klant, prijscalculatie, professionele opvolging van offerte tot order behoort tot jouw verantwoordelijkheid. Daarnaast zorg je voor het afhandelen en factureren van orders, aanmaken en onderhouden van klantgegevens in het CRM- en ERP-systeem, overleggen met de boekhouding met betrekking tot het creëren van klantendossiers, opvolgen van leveranciers facturen, betalingen, credit management, onderhouden van contacten met het hoofdkantoor in Duitsland in het kader van prijsaanvragen, product defecten en klachten van klanten.
Al bij al een heel uitgebreid takenpakket.
Voir plus
Zoek jij een job in een ambitieus en groeiend bedrijf? Als Customer Consultant beheer je het volledige salesproces, van het orderverwerkingsproces tot de facturatie. Je staat in direct contact met onze prospects en klanten (via telefoon en e-mail) en tracht hen te overtuigen van een aankoop. Daarnaast adviseer je ook onze Accountmanagers.
Je gaat proactief (potentiële) klanten contacteren en adviseren met het oog op het verkopen van specifieke producten. Ook het begeleiden van offerte-aanvragen: in kaart brengen van de specifieke behoeften van een klant, aanbevelen van het juiste product voor elke klant, prijscalculatie, professionele opvolging van offerte tot order behoort tot jouw verantwoordelijkheid. Daarnaast zorg je voor het afhandelen en factureren van orders, aanmaken en onderhouden van klantgegevens in het CRM- en ERP-systeem, overleggen met de boekhouding met betrekking tot het creëren van klantendossiers, opvolgen van leveranciers facturen, betalingen, credit management, onderhouden van contacten met het hoofdkantoor in Duitsland in het kader van prijsaanvragen, product defecten en klachten van klanten.
Al bij al een heel uitgebreid takenpakket.