Als customer service medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor klanten die problemen hebben met hun toestel en gebruik willen maken van hun verzekering. Je bevraagt hoe de schade tot stand gekomen is, bespreekt met de klant wat de verdere stappen zijn en registreert dit in het dossier. Nadat een beheerder het dossier bekeken heeft neem jij weer contact op met de klant om toe te lichten wat de verdere stappen kunnen zijn.
...
Wij hebben geen salestargets, outbound calls of enquêtes. Wat hebben wij wel? We streven kwaliteit
en klantvriendelijkheid na, administratieve correctheid en een professioneel taalgebruik.
Startdatum is 30/10 of 6/11.
Voir plus
Als customer service medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor klanten die problemen hebben met hun toestel en gebruik willen maken van hun verzekering. Je bevraagt hoe de schade tot stand gekomen is, bespreekt met de klant wat de verdere stappen zijn en registreert dit in het dossier. Nadat een beheerder het dossier bekeken heeft neem jij weer contact op met de klant om toe te lichten wat de verdere stappen kunnen zijn.
Wij hebben geen salestargets, outbound calls of enquêtes. Wat hebben wij wel? We streven kwaliteit
en klantvriendelijkheid na, administratieve correctheid en een professioneel taalgebruik.
Startdatum is 30/10 of 6/11.