Als customer service agent sta je in voor het dagelijks administratief verwerken van orders en communicatie van één of meerdere klanten.
Je fungeert als eerste aanspreekpunt voor onze klanten.
Je doet de bewerking en verdeling van alle documenten naar de juiste persoon/dienst.
...
Je doet de administratieve verwerking van binnenkomende en buitengaande orders. Dit doe je in overleg met de transportafdeling.
Je doet de track and tracing van zendingen.
Je staat in voor de voorbereiding van de facturatie en bent waakzaam voor fouten.
Je bepaalt prioriteiten in samenspraak met de klanten en collega's.
Je bent verantwoordelijk voor het up to date houden van de werkinstructies.
Voir plus
Als customer service agent sta je in voor het dagelijks administratief verwerken van orders en communicatie van één of meerdere klanten.
Je fungeert als eerste aanspreekpunt voor onze klanten.
Je doet de bewerking en verdeling van alle documenten naar de juiste persoon/dienst.
Je doet de administratieve verwerking van binnenkomende en buitengaande orders. Dit doe je in overleg met de transportafdeling.
Je doet de track and tracing van zendingen.
Je staat in voor de voorbereiding van de facturatie en bent waakzaam voor fouten.
Je bepaalt prioriteiten in samenspraak met de klanten en collega's.
Je bent verantwoordelijk voor het up to date houden van de werkinstructies.