Je werkt in een 4-dagenstelsel. Leuk toch die extra vrije dag in de week? Uiteraard schrikken iets langere dagen jou dan ook niet af. Zo werk je 3 dagen per week 10u en 1 dag per week 9u. Zo kom je aan een mooie 39 uren week met 1 uur ADV.
Maar om hoe laat moet je nu specifiek starten? Wel, dit is normaal tussen 5 en 6u 's ochtends.
...
Langere ritten schrikken jou niet af, je kan namelijk naar alle uithoeken van het land gestuurd worden. Je ontvangt hiervoor elke ochtend de planning van waar je route start en waar je moet zijn. Jouw opdracht loopt tot het einde van de zomer en indien je een supergoede indruk nalaat, heb je een vaste job te pakken!
Voir plus
Je werkt in een 4-dagenstelsel. Leuk toch die extra vrije dag in de week? Uiteraard schrikken iets langere dagen jou dan ook niet af. Zo werk je 3 dagen per week 10u en 1 dag per week 9u. Zo kom je aan een mooie 39 uren week met 1 uur ADV.
Maar om hoe laat moet je nu specifiek starten? Wel, dit is normaal tussen 5 en 6u 's ochtends.
Langere ritten schrikken jou niet af, je kan namelijk naar alle uithoeken van het land gestuurd worden. Je ontvangt hiervoor elke ochtend de planning van waar je route start en waar je moet zijn. Jouw opdracht loopt tot het einde van de zomer en indien je een supergoede indruk nalaat, heb je een vaste job te pakken!