Als administratief medewerker wordt u toegewezen aan de balie.
Naast algemene administratieve taken zoals het scannen/verdelen van inkomende post en het beheren van de kantoormailbox, zult u klanten ontvangen en hun dossier uitleggen. U zult betalingen ontvangen (via Bancontact en cash).
...
Als administratief medewerker wordt u toegewezen aan de balie.
Naast algemene administratieve taken zoals het scannen/verdelen van inkomende post en het beheren van de kantoormailbox, zult u klanten ontvangen en hun dossier uitleggen. U zult betalingen ontvangen (via Bancontact en cash).
expérience
1-3 jaar
compétences
Klanten onthalen
Offertes opmaken
Data input / indexeren bestanden
qualifications
Bent u geïnteresseerd in het gerechtsdeurwaardersvak? Heeft u uw diploma secundair algemeen onderwijs behaald? Bent u tweetalig Frans/Nederlands? Hecht u belang aan het respecteren van deadlines in uw werk? Is klanttevredenheid een van uw belangrijkste eisen?
Dan bent u de ideale kandidaat om ons bestaande team te versterken en aan te sluiten!
formation
Algemeen secundair onderwijs
Qu'offrons-nous
Een interim-contract met uitzicht op een vast contract. 39u/week Plaats van tewerkstelling : Ukkel
description de l'entreprise
Onze klant is een gerenommeerd gerechtsdeurwaarder met meer dan 35 jaar ervaring.
Onze klant is een gerenommeerd gerechtsdeurwaarder met meer dan 35 jaar ervaring.
La procédure de candidature
Tu veux savoir comment se déroule la procédure de candidature? Découvre ici comment nous pouvons t'aider à trouver un job.
1 de 5
Tu postules
Yess ! Tu as trouvé un job qui te convient ! Postule rapidement avec ton compte My Jobspace et motive les raisons pour lesquelles tu es le candidat idéal.
2 de 5
Nous te contactons !
Nous confirmerons ta sollicitation par e-mail. Ainsi, tu sais que nous nous occupons de ta candidature. Nous vérifions rapidement si ta candidature répond aux exigences du poste.
3 de 5
Nous avons bien reçu ta candidature
Si ta candidature est retenue, nous te contacterons rapidement. Nous examinerons ensemble ton CV et discuterons des prochaines étapes. (Un entretien, des tests, une visite...)
4 de 5
Nous discutons de ta candidature avec le client
Nous discutons de ta candidature et de ton CV avec notre client et nous t'expliquerons pourquoi nous pensons que tu es le candidat idéal. Une fois que le client aura donné son accord, nous t'annoncerons rapidement la bonne nouvelle.
5 de 5
Félicitations ! Tu as le job !
Le client et toi êtes enthousiastes ? Oui ! Alors, il est temps de signer ton contrat. Félicitations ! Et ensuite, nous allons bien te préparer pour ton premier jour de travail.
Wat is jouw takenpakket? Als administratieve bediende ben je bezig met volgende taken: - Je bent het aanspreekpunt voor de klanten die ons kantoor bezoeken of die telefonisch contact opnemen. - Je helpt mee met het inplannen van afspraken met één van de collega's van het kantoor. - Je staat in voor de administratieve opvolging van de e-mails van klanten. - Je zorgt voor het controleren en aanpassen van klanten contactgegevens (adres, e-amailadres, telefoon
Wat is jouw takenpakket? Als administratieve bediende ben je bezig met volgende taken: - Je bent het aanspreekpunt voor de klanten die ons kantoor bezoeken of die telefonisch contact opnemen. - Je helpt mee met het inplannen van afspraken met één van de collega's van het kantoor. - Je staat in voor de administratieve opvolging van de e-mails van klanten. - Je zorgt voor het controleren en aanpassen van klanten contactgegevens (adres, e-amailadres, telefoon
In deze functie ben je het aanspreekpunt voor de technisch managers. Je biedt hen administratieve ondersteuning en beheert hun verzoeken. Taken omvatten- Algemene administratie- Opstellen van contracten en inkooporders- Mail beheer- Aanvragen en opvolgen van elektriciteits- en gasleveringscontracten- Factureren van de klant- Organisatie en voorbereiding van voorlopige leveringen- Af en toe assisteren van de verkoopcoördinator- Opstellen van notulen van tea
In deze functie ben je het aanspreekpunt voor de technisch managers. Je biedt hen administratieve ondersteuning en beheert hun verzoeken. Taken omvatten- Algemene administratie- Opstellen van contracten en inkooporders- Mail beheer- Aanvragen en opvolgen van elektriciteits- en gasleveringscontracten- Factureren van de klant- Organisatie en voorbereiding van voorlopige leveringen- Af en toe assisteren van de verkoopcoördinator- Opstellen van notulen van tea
Jobs par e-mail
Nous te tiendrons informés lorsque nous aurons des offres d'emploi similaires.